Nederland betrekken bij innovatieve robotica
Bij RoboHouse ben ik als Marketing & Communicatie Manager (ad interim) bezig geweest met projecten die bijdragen aan zowel de korte als de lange termijn. RoboHouse, een fieldlab van de TU Delft, focust zich op het verbeteren van de werkomgeving door robotica toe te passen. Daarnaast faciliteert het als incubator voor start-ups en host voor diverse events.
Swipe ➡️
Overzicht en samenwerking
Bij RoboHouse heb ik snel en effectief structuur gebracht in ons werkproces met behulp van de projectmanagementtool ‘Monday’. Deze tool stelde ons in staat om een overzichtelijke contentkalender op te zetten, waardoor doelen, taken en deadlines duidelijk gedefinieerd waren. Door de gestructureerde aanpak bevorderde ik niet alleen het overzicht, maar ook de samenwerking binnen het team.
Social media en webcontent
Marketingmaterialen
Door mijn flexibele aanpak en creativiteit kan ik met korte deadlines omgaan. Dit zorgde ervoor dat we op diverse momenten met passende materialen (zoals e-mails of drukwerk) konden uitpakken, waarmee we de zichtbaarheid van RoboHouse vergrootten en de boodschap helder communiceerden. Mijn veelzijdigheid kwam tot uiting doordat ik niet alleen het designproces initieerde, maar ook de copy schreef om de boodschap effectief over te brengen
Werkzaamheden
Strategie Facebook & Instagram
Concepting
Project Management
Social Advertising
Samenwerking
RoboHouse
TU Delft
De Burgemeesters
Quick Fact
De eerste editie van het mkb-event ‘Robots in Business’ was een groot succes. Het doel van minimaal 160 bezoekers werd met 220 aanwezigen ruim overtroffen. Om die reden zal het event in de toekomst jaarlijks georganiseerd worden.