Van TV-commercials naar social campagnes
In 2018 werd de nieuwe campagne 'De 10e kan het gebeuren...' gelanceerd waarin verschillende mensen al dansend hun gedachtes de vrije loop laten gaan. Om ook op social deze Voorpret te laten leven vertaalden we de campagne door naar verschillende content pieces voor Facebook en Instagram.
Swipe ➡️
Reminder Posts
Door op social met verschillende posts af te tellen naar de trekking creëren we zowel voorpret en urgentie. Vanuit de campagnes hebben we tientallen doorvertalingen gemaakt met verschillende animaties van de verschillende hoofdrolspelers en hun omgevingen.
Interactieve Stories
Via Stories zorgden we voor kleine geluksmomentjes: met interactiestickers lieten we onze volgers even wegdromen naar hun volgende bestemming of bijzondere uitgave.
Social video's
Om in te spelen op de omgevingen waarin onze online video’s getoond worden keken we goed of deze ook audio only nog steeds de boodschap over brengen, maar ook of we konden inspelen op ‘het wachten’ bij een pre-roll video.
Werkzaamheden
Strategie Facebook & Instagram
Project Management
Content Creatie
Social Advertising
Samenwerking
Staatsloterij
TBWA\NEBOKO
We Are Blossom
Men in Green
Greenhouse
Quick Fact
Van carnivalsverenigingen tot politieke partijen: ‘De 10e kan het gebeuren…’ is zo’n herkenbare campagne geworden dat er via social inmiddels al veel verschillende parodieën zijn binnengekomen.